שקרן • "אובמה זוכר לא נכון, השיחה הזאת לא התקיימה"

    ביבי, אתה צריך להבין משהו. אני אפרו-אמריקני ובן לאם חד הורית, אני גר בבית הלבן והצלחתי להיבחר לנשיאות. אתה לא חושב שאני יודע על מה אני מדבר, אבל אני כן יודע
    שלום בידרמן 2 Comment on שקרן • "אובמה זוכר לא נכון, השיחה הזאת לא התקיימה"

    ד"ר מייקל אורן שנכח בפגישה בין נשיא ארה"ב ברק אובמה לרוה"מ בנימין נתניהו "שיחת 4 עיניים בין השניים התחוללה לפני ה'הרצאה', לא אחרי" • "אני יודע משום שנכחתי, הייתי ממש צמוד אליה"

    סגן השר מייקל אורן צילום: Miriam Alster/FLASH90
    ביבי, אתה צריך להבין משהו. אני אפרו-אמריקני ובן לאם חד הורית, אני גר בבית הלבן והצלחתי להיבחר לנשיאות. אתה לא חושב שאני יודע על מה אני מדבר, אבל אני כן יודע
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע פרסום הריאיון בו סיפר נשיא ארה"ב ברק אובמה לעיתונאי ג'פרי גולדברג במגזין אטלנטיק, כיצד הרגיש שרוה"מ בנימין נתניהו הרצה לו בטון מזלזל ומתנשא על הסכנות שעמן מתמודדת ישראל. התראיין אתמול ח"כ ד"ר מייקל אורן ממפלגת כולנו, לשעבר שגריר ישראל בארצות הברית, לגלי ישראל" ואמר כי קודם כל צריך לשאול אם באמת השיחה הזאת התקיימה.

    'ההרצאה', במרכאות אני מדגיש, התחוללה ב-30 במאי, 2011, בחדר סגלגל. נכחתי והשיחת 4 עיניים בין השניים התחוללה לפני ההרצאה, לא אחרי. כלומר שזה לא יתכן שהוא אמר לו אחרי זה. אני הלכתי איתם במדשאת הבית הלבן הדרומית אחר זה, הייתה שיחה מאוד נינוחה ולא מתוחה. אני חושב שאובמה לא הרגיש שראש הממשלה הרצה לו. (…). יצא ספר לאחרונה ספר של דניס רוס שהוא מאשר את הפגישה הזאת. אז כפי שהוא תיאר בראיון עם ג'פרי גולדברג, פשוט השיחה הזאת לא התקיימה, לפחות לא במועד זה. (…). אובמה זוכר לא נכון יכול להיות שהוא ניהל את השיחה במועד אחר. (…). השיחה הזאת לא התחוללה באותו יום. זה אני יודע משום שנכחתי, הייתי ממש צמוד אליהם."

    בראיון לג'פרי גולדברג סיפר נשיא ארה"ב ברק אובמה כי חש שנתניהו מרצה לה לו בטון מזלזל ומתנשא. בשלב מסוים קטע אובמה את נתניהו ואמר לו: "ביבי, אתה צריך להבין משהו. אני אפרו-אמריקני ובן לאם חד הורית, אני גר בבית הלבן והצלחתי להיבחר לנשיאות. אתה לא חושב שאני יודע על מה אני מדבר, אבל אני כן יודע".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מה אתם רוצים מהערבי אובמה, השקר אצל הערבים מותר על פי הדת.

    2. 1

      נו לא היה צריך בכלל להתווכח אובמה יודע רק לדבר אבל הוא שקרן והפכפך בדיוק כמו טראמפ